piątek, 3 kwietnia 2015

Nowy początek.

Jakby to ująć - założyłam bloga, miałam wielki zapał i chęci, a wyszło jak zawsze. W dodatku okres jego założenia pokrył się z okresem przedmaturalnego szału przygotowań do nauki (tak, właśnie dlatego też w tym czasie został założony, bo jak wiadomo najlepiej zająć się wszystkim innym niż tym co tak naprawdę powinno się robić). Ale wróciłam i mam nadzieję, że tym razem Was tak szybko nie zostawię.
Formuła zostaje w większości taka sama: recenzje kosmetyczne, zakupy online i zwykłe zakupy odzieżowe, planuję jeszcze od czasu do czasu dodać jakiś fajny przepis o ile uda mi się coś dobrego upichcić (głównie makarony są podstawą mojego żywienia) i być może też relacjonować różnorakie wyzwania ćwiczeniowe, gdyż zawsze mam problem by w nich wytrwać, a tak - być może, publikując moje wzloty i upadki miałabym większą motywację aby robić to regularnie.
Także jeżeli jeszcze ktoś mnie czyta, proszę o odzew! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...